SimCity BuildIt Püf Noktaları ve Tavsiyeler


Merhaba arkadaşlar,
Bu yazımızda EA Games'in senenin başlarında çıkarmış olduğu şehir kurma oyunu SimCity BuildIt'i inceleyeceğiz...
Oyun oldukça basit bir oynanışa sahip; gerekli hammaddeyi elde ettikten sonra ev çıkarıyoruz şehrimizde yaşayan Simlerin sayısı artıyor ve vergi gelirimizde artmaya başlıyor.
Oyunda şehrimiz geliştikçe bazı sıkıntılar ortaya çıkıyor.Bu sorunlarla başa çıkmak için her ev hakkınız geldiğinde ev yapmayın aksi halde hizmetler kilidi açıldığı anda Simler evleri terk etmeye başlayacaktır.Birde bunlara ilerde yol sıkıntısı da eklenince işin içinden çıkılmaz bir durum alacaktır.

Kriz durumlarında en kolay para kazanma yöntemleri; ev yapıp yıkmak ve genişletme öğelerini satmak olacaktır.Zaten başlangıçta oldukça büyük bir alan bize verilmiş, daha fazla genişletmenin lüzumu yok, öğeleri satın gitsin.
Bir diğer para kazanma yöntemi ise tekliflerdir.Sizden istedikleri öğeleri verdiğiniz takdirde size para verirler.Eğer o öğe yoksa ancak 'olsa verirdim' diyorsanız teklifin dışında bir noktaya dokunun teklif kapanır ancak istediğiniz zaman coins işaretine tıklayıp aynı teklifi alabilirsiniz.



Oyunda şehir yerleşimine çok dikkat edin.Fabrikaları,atık tesislerini v.s şehirden uzağa kurun aksi halde simleriniz mutsuz olacak ve vergi geliriniz düşecektir.

Resimde görüldüğü gibi kahverengi alanın içine hiçbir evi yerleştirmeyin, mutsuzluğa neden olur.O alanları mağazalar ile doldurabilirsiniz.

Simlerinizi mutlu etmek için uzmanlıklar sekmesinde ki yapıları kurmanız gerekecektir.Bu yapılar çevrelerindeki binalara %5 ile %40 arası nüfus artışı sağlayacaktır.Parklar haricinde bu yapıları çıkarmak için altın anahtara ihtiyacınız (ilk bina hariç) olacak.Altın anahtarı ise ister limandan ister D.r VU'nun binasından kazanabilirsiniz.Hemen altın anahtar kazanmaya çalışmayın, paranızı boş yere oraya harcamayın önce şehrinizi iyice geliştirin.
Altın anahtar kazanmakta en karlı yöntem D.r VU'nun felaket binasıdır.Şehriniz de felaketler gerçekleştirir ve bazı evleri yıkar.


Bu evleri tekrar onardığınızda altın anahtarınız gelir.''Evim yıkıldı.'' diye korkmayın tek geliştirmede eski seviyesine gelmektedir.

Oyunu indirmek için TIKLA

Oyun hakkında söyleyeceklerim bu kadar.Herhangi bir sorununuz olursa yorum atabilirsiniz, en kısa zamanda cevaplarım.İyi günler :)






Google Plus'ta Paylaş

Yazar: Cihat Kılınç

    Blogger'dan Yorum
    Facebook'tan Yorum

24 yorum:

  1. kardeşim benim şu ilk levellerde kurduğum o ilk küçük fabrikalar var ben onları nasıl yıkacam ya da nasıl geliştirecem yardım eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Traktör simgesine tıklayıp fabrikaya tıklayın satacaktır.

      Sil
    2. Vergiler otomatik toplanıyor değil mi ?

      Sil
    3. Vergiler bir binada toplanıyor ve tek tıkla alabiliyoruz diye hatırlıyorum.

      Sil
    4. Cihat kardeşim konutlari yıkamıyorum. Dozer ikonu çıkmıyor üstlerine tıklandığında. Nasil yapıcaz onu?

      Sil
    5. Cihat kardeşim konutlari yıkamıyorum. Dozer ikonu çıkmıyor üstlerine tıklandığında. Nasil yapıcaz onu?

      Sil
  2. Merhaba ben ramazan, ilk açtığım oyunda işler iyi gitmemişti sildim sıfırdan başladım 18 level e kadar ilerledim ama game center ve facebook hesabıma bağlayamıyorum başkası kayıtlı diyor nasıl siliyoruz? bilen ve önerisi olan varsa aydınlatsın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun hileli baglandiinda zaten direk banlana bilirsn.

      Sil
  3. Altın anahtar ne ise yarar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın anahtar şehirde ilkokul kurmana veya ulaşım için gereklidir. Ne kadar paran olursa olsun bu altın anahtara sahip olmadan satın alamazsın.

      Sil
  4. Benim sorum dr vu kulesinde felaket salıcam ama kumanda eksik nerden bulabilirim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Vu nun özel eşyalarını halkın konuşma balonlarından toplayabilirsiniz yada global ticaret merkezinde eğer satan birisine rastlarsanız satın alın. Bir başka tavsiyemde simeleon yani altın kazanmanın en kolay yolu ise oyunu ilerlemeyi bırakın ve sadece çimento çim sebze ve sandalye üretip ticaret merkezinde satın bir haftada 650.000 - 800.000 civarı para toplamıştım. Üretim süreleri kısa ve satış değeri yüksek.

      Sil
    2. Dr. Vu nun özel eşyalarını halkın konuşma balonlarından toplayabilirsiniz yada global ticaret merkezinde eğer satan birisine rastlarsanız satın alın. Bir başka tavsiyemde simeleon yani altın kazanmanın en kolay yolu ise oyunu ilerlemeyi bırakın ve sadece çimento çim sebze ve sandalye üretip ticaret merkezinde satın bir haftada 650.000 - 800.000 civarı para toplamıştım. Üretim süreleri kısa ve satış değeri yüksek.

      Sil
  5. Oncelikle bilgilendirme icin tesekkurler.
    Daha once sorulmus fakat cevap alinamamis, kumandayi nasil bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  6. Şu kumandayı biri yazsın ya

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar sorunlarinizi anlayaniliyorum en kiss surede sayfamiza eklenecektir bklemede ve takipde kalin.

    YanıtlaSil
  8. Epik binaların görünümünü daha güzel yapmak için ne yapmak gerekiyor? Verdiği görevleri (lama) daha çok mu yapmak gerekiyor. Benim binalar hep klasik gökdelen tipi güzel olsun istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece epik binalar değil tüm binalar için geçerli bu söylediğim.. arsa değeriniz nekadar yüksek olursa binalarınız da o kadar lüks görünümlü olur. Daha açık bir şekilde dile getirirsek yönetim kısmında olan park eğitim ulaşım yangın polis sağlık vs.. vs. Hizmetleri eşit bir şekilde tüm binalara yeşil olacak şekilde dizayn edin ve düzenleyin lüks binalarınız olsun

      Sil
    2. Sadece epik binalar değil tüm binalar için geçerli bu söylediğim.. arsa değeriniz nekadar yüksek olursa binalarınız da o kadar lüks görünümlü olur. Daha açık bir şekilde dile getirirsek yönetim kısmında olan park eğitim ulaşım yangın polis sağlık vs.. vs. Hizmetleri eşit bir şekilde tüm binalara yeşil olacak şekilde dizayn edin ve düzenleyin lüks binalarınız olsun

      Sil
  9. Sahil kilidini açmak için sadece satın mı almalıyız yoka başka bir yol varmı?

    YanıtlaSil
  10. Gokdelen yapmak icin ilk once ilk okul park gibi seylerin olmasilazim bunlari aldiktan sonra park gibi seylerin yanina yeni bir ev yapin bu sayade gokdelen olacak

    YanıtlaSil
  11. Bluestacks tan oyunu kurdum fakat yardımcı yüzleri ve binalar görünmüyor lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  12. Ben şimdilik 24 levelim ve şunu soracaktim kulup savaslarindaki diger felaketler ne zaman acilacak şuan 3 tanesi açık

    YanıtlaSil