Benim Konuşan Kedim Tom Türkçe+Hileli Full Apk v2.2.2 İndir


Benim Konuşan Kedim Tom(my talking tom) v2.2.2 Türkçe ve Hileli mod Apk full indir
Benim Konuşan Kedim Tom çocuklar ve büyükler için vazgeçilmez bir oyun. Oyun olmakla birlikte çocukların eğitimi için önemli bir araç diyebiliriz. Böyle oyunlar bulmak zor biliyorsunuz genelde savaşlı dövüşlü oyunları sever çocuklar. Bunların önüne geçmek için bu eğlenceli oyunu indirebilirsiniz. Oyun hileli moddur ve türkçedir istediğiniz her türlü eşya ve giysiyi mağazadan bedava alabilirsiniz. Keyifli oyunlar..

Uygulama Görüntüleri


KURULUM

1. Apk'yı kurun
2. Data dosyasını Android/OBB klasörünün içine atın
3. Oyunu açın

İndirme




Google Plus'ta Paylaş

Yazar: Cihat Kılınç

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder