General Mobile Discovery İncelemesi


İşletim Sistemi : Android

Android Versiyonu :
Android 4.2
Jelly Bean
OTA (Over the Air) Desteği

Ekran Tipi : 4.7” HD - IPS
Geniş Görüntü (178o), Kapasitif
Dokunmatik Ekran
Ekran Çözünürlüğü : 1280 x 720 – 312 PPI
Renk Sayısı : 16,7 Milyon Renk

İşlemci: 1.2 GHz Quad Core
Dahili Hafıza: 4 GB
RAM: 1 GB
Harici
Kart Desteği : Micro SD ile 32GB'a kadar


Kamera : 8 MP
Arka Kamera – Oto Fokus ve Flash ile , 2 MP Ön
Kamera
Geo-Tagging, Dokun-Odakla, Görüntü
Sabitleme, Yüz ve Gülücük Yakalama, HDR

Standart
Özellikler : Titreşim, Eller Serbest
270 Saat Bekleme
12 – 14 Saat Konuşma
40 Saat Müzik Çalma
4.5 Saat Video Oynatma
5.5 Saat Webde Gezinme

Pil : 1800 mAh/Lityum-ion
Sarj Girişi : Micro USB
Sensörler : Yakınlık Sensörü, G Sensör,
Işık Sensörü, Gyroscope, A-GPS, Dijital Pusula


Bağlantılar : EDGE, GPRS, 3G, HSPA+,
Bluetooth,
WiFi,
SMS, MMS, GPS
Frekanslar : 2G network :
GSM 850/900/1800/1900 MHz – SIM1 & SIM2 3G network : WCDMA 900/2100 MHz – SIM1
Wifi Desteği : 802.11 b/g/n

E-Posta Desteği : Pop3, IMAP4, SMTP, Exchange Sync, Gmail
Bluetooth Desteği : v4.0

Multi Media Desteği :
Video Formatı: MP4,3GP,AVI

Video
Çözünürlük: Oynatma – 1920×1080 / Kayyt – 1280x720
Ses Formatı: Oynatma – MP3,WAV,WMA,AMR / Kayyt – OGG,3GP,AMR
Kulaklyk Jakı : 3,5mm
DTS Sound Desteği

Uygulama Marketi : Android Market, Storeoid
Standart Uygulamalar : Ofis, WeChat, Youtube, Gmail, Takvim, Hesap Makinasy, Alarm, Google Harita, Latitude, Navigasyon, Facebook & Twitter Entegrasyonu
Telefon Defteri Kapasitesi : Sınırsız

Cihazdan birkaç fotoğraf
[​IMG]

[​IMG]

Cihaz gayet şık.Ekran kaliteli.İnternet gayet hızlı.Donmalar olmuyor.Şimdiye kadar kronik bir sorun görmedim.Sadece telefonu ilk açtığımda fotoğraf çekilmiyodu ve hafıza kartındaki müzikleri açmıyordu.Kapatıp açtım düzeldi.3g sorunu yok.Kutudan çıkan kulaklık şık ve kaliteli ses veriyor.Usb kablosu dandik.Ama şarj cihazı şık.Cihazda dungeon hunter ve heroes of order and chaos oynadım.Arada bir küçük kasmalar oluyor.Ama çok önemli değil.Telefonla şarjdayken internete girdiğimde ısınma yapıyor.Batarya ortalama 38 dereceye yükseliyor.Kasa bana naylon poşet hissi verdi.Sanki düşürünce ikiye ayrılcakmış gibi hissediyorum.Ahize sesi biraz düşük.Titreşimde az.Youtubeden 2 tane hd video izledim.Görüntü süper.Kablosuz ekranıda test ettim.ekran kalitesinde bozulma olmuyor dungeon hunter 4 oynamak gerçekten zevkliydi.Ama gerçekten 600 tl ye aldığıma deymiş.Oyun film müzik internet için ideal.Bu arada şarjı sabah 6 da fulledim. Yaklaşık 3 saat internete girdim onun dışında boştaydı.12 saat sonra %35 şarj kalmıştı.
Google Plus'ta Paylaş

Yazar: Cihat Kılınç

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder