Android mi yoksa iOS mu?

Android mi yoksa iOS mu?

Tablet veya telefon alırken android mi yoksa ios mu alınmalı?

Bugün size tablet yada telefon alırken android mi yoksa iOS mu alınması gerekli onu anlatacağım.







Öncelikle tablet alırken oyun için mi yoksa iş için mi alacaksınız ona karar vermeniz gerek...


Tableti oyun için alıyorsanız benim tavsiyem iOS işletim sistemli tablet alın çünkü hem mağazasında oldukça fazla oyun barındırıyor hemde oldukça stabil çalıştırıyor..Ancak parasıda güzel :)
İş için alacaksanız,ben oyun oynamam diyorsanız iPAD'e o kadar para vermeniz gerekmiyor.Android tabletler sizi tatmin eder.Hemde oyunda oynayabilirsiniz eğer isterseniz.Fiyatlarıda oldukça uygun.

Telefon alırkende oyun için  mi yoksa iş için mi ona karak vermemiz gerek...

Oyun için alacaksanız kesinlikle iOS tavsiye etmiyorum.Çünkü ekranlarının küçüklüğü (5C hariç) insanı baydırıyor.Androidlerde ise iPhonelarla aynı hatta bazen dha iyi performansa sahip telefon alabilirsiniz.Ekranlarıda oldukça büyük ve oyunlardada donma yaşamazsınız.
İş için alacağım diyorsanız iPhone size sorun çıkarmaz ancak o kadar para vermenizede gerek yok benim tercihim android alın daha iyi.
Google Plus'ta Paylaş

Yazar: Cihat Kılınç

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder