Güney Koreli Devi İnceledik.!

Güney Koreli Devi İnceledik.!

Merhaba mobilvadi okurları;
Bugün size LG'den bahsedeceğim.Lg akıllı telefon sektörüne geç girmiş olsada oldukça başarılı hamleler ile sektörde kendine özel bir yer edinmiştir.Optimus serisiyle bir ivme yakalamayı başaran şirket şuan sektörde %12'lik bir paya sahip.Birçok firmadan daha ucuza telefon sunan şirket satışlarında bu yıl %104 artış sağlamıştır.
Şuan ki amiral gemisi LG Optimus G2 ile birçok firmayı geride bırakmıştır.Üstelik (Samsung S4,iPhone 5S) daha ucuz (400-500 tl )ve daha iyi performansa sahip.Firma Türkiye'deki ürünlerinin garantisini kendisi yapmaktadır,herhangi bir garanti firmasına(Telpa,Genpa...) vermemiştir.

Güncelleme konusuna değenelim birazda...

Lg gerekli miktarda hatta daha fazla güncelleme sunmaktadır.Benim kullandığım telefon LG Optimus L5'e bile 4.1 güncellemesi sunmuşturki bu telefon 800 mhz işlemciye sahip bir telefon sadece.Oldukçada stabil çalışmakta.Daha pahalı olan Samsung Galaxy Ace ise hala 2.3 kullanmakta ve geleceğede benzemiyor.

Dayanıklılık konusunda LG...

Lg telefonlarında metal çerçeve kullanmakta(G2 hariç) buda o telefonun dayanıklılığını büyük ölçüde etkiliyor.
Ben telefonumu arkadaşlarımla aynı zamanda aldım,onlar S3 mini aldı ben ise L5.Onların telefonu 2-3 düşmeden sonra kendini kapatma,donma gibi sorunlar yaşamaya başladı.Bende çok düşürdüm ancak hiçbir sorun oluşmadı.
Diğer firmalar hakkında fazla bilgi sahibi olmadığım ve yanlış bilgi vermek istemediğim için onları karşılaştırmıyorum.Yanlışlarım olmuşsa yorumlarda bildirirseniz sevinirim.
Google Plus'ta Paylaş

Yazar: Cihat Kılınç

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder